första februari tjugohundratretton

Idag är det första februari och jag haft en riktigt bra dag faktiskt. Allt, förutom engelskan då, har verkligen varit superkul! Dagen började med spanska och det var ganska chill. Efter det har vi alltid en timmes rast och idag satt vi och spelade en massa spel man körde när man var liten. Vi körde spel som bubble trubble och bomb it, det var verkligen en nostalgitimme! Sedan på våran två och en halv timmes håltimme drog ungefär halva klassen och bowlade. Så himlans kul asså! Nenna och jag ägde verkligen ut alla, haha! På fysiken kunde typ ingen av oss koncentrera sig för att det stod en rolig sak i fysikboken. Och efter skolan gick jag, Jennie och Nenna ner på stan och fikade på semlor, nomnom, och bara snackade i evigheter. Ja, det var min braiga dag! ♥
 
stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0