Fredag

Så, idag är det fredag, vilket betyder att det inte är alls långt kvar till onsdag... jag vill inte, jag orkar inte börja skolan igen... Jag älskar ju lov liksom! Jag får väl försöka ta vara på den lilla tiden som är kvar antar jag.
Igår var jag och fikade med tjejerna på stan. Det var så himlans länge sedan vi sågs, så det var extra, extra kul! Resten av kvällen låg jag i soffan och kollade på NCIS, och så kommer det förmodligen bli nu ikväll också, haha. Imorse väckte pappa mig skapligt och han, jag och Maja tog bilen till Backavallen och åkte skridskor hela förmiddagen. Det blev premiär för den här vintern, vad ska man göra när det inte går att åka skidor längre liksom? Nä nu ska jag börja med en ritning över mitt rum, see ya'll later!
 
stina

Kommentarer
Postat av: Felicia

De va super kul! Längtar till en speldag/kväll!! ;)

2013-01-04 @ 16:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0