Måndag, 15 juli

Det har varit en väldigt blåsig dag här idag, det känns nästan som att man är tillbaka i SF, haha. Trots det lite kyliga vädret var jag ute i ett par timmar och klippte gräset på förmiddagen. Efter lunch åkte jag med familjen till Forsby Kalkbrott och sedan vidare till Hjälmargården och fikade. Maja och jag har varit helt lama ända sedan vi kom hem förra måndagen. Vi har gått hemma trötta, umgåtts lite med grannarna och badat i deras pool. Vi har också haft gäster typ varje kväll sedan dess. Men det har bara varit kul och nu har äntligen jetlag gett sig!
Imorgon bär det av mot kusinerna i Göteborg, så jag ska ta och packa lite nu och sedan kolla på PLL.
 
stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0