Onsdag, 12 juni 2013

Idag är det onsdag och i övermorgon är det fredag och SKOLAVSLUTNING! Sommarlovet är snart här liksom! Efter skolan drog nästan hela klassen ner till Djulö och spelade volleyboll, åt glass, och badade i det fina vädret. Det blev årets första dopp för mig, fett stolt! Och efter ett antal timmar på stranden cyklade vi hem. Väl hemma så var jag jättehungrig och jag kom precis i tid till den sp kallade "middagen" för kvällen. Maja, mamma och pappa var på bränbollskväll på Majas skola, så det blev ingen "riktig" middag. Jag klippte sedan gräset och nu är jag helt slut... Och därför ska jag sätta igång ett avsnitt av PLL. 
 
 
stina

Kommentarer
Postat av: Frida

Älskar vad jag läser, speciellt sista meningen! :D hihih

Svar: hihihi vad bra!
Stina Dahlqvist

2013-06-13 @ 07:40:59
URL: http://fridiisd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0