My weekend

So... idag är det söndag, vilket innebär att det är måndag imorgon. Jag är faktiskt ganska taggad inför den här veckan, men jag vet inte riktigt varför eftersom att vi har fysikprov på onsdag. Det är nog säkert för att påsklovet börjar på fredag, jag längtar verkligen! Jag har inte gjort så mycket idag, varit och handlat, fixat lite på mitt rum och varit och tränat med Tran och Nenna. Vi körde bodypump och vi var helt slut efteråt, Hej Hej träningsvärk... och jag som precis blivit av med min. Igår kväll var hela familjen ute och åt på restaurang, pappa blev bjuden eftersom att han fyllde år i torsdags. Det var supermysigt! 
Det blev inget skypande med Dolfen idag... Hon befinner sig just nu i ett stort sommarhus någonstans och där finns det inget internet, men vi kör imorgon istället! 
 
stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0