The past couple of weeks

Hola!
 
Det var ett tag sedan, men nu är jag här! Jag har varit ganska lat av mig och bara inte orkat kika in här... Under det lilla uppehållet här har detta hänt: Jag har varit sjuk typ två gånger... Killer week började i skolan. Jag dödade två stycken (några är skyldig mig en chokladboll...) och sedan dog jag själv. Detta hände allt under en period av tre timmar. Jag var uppe och klättra på höga höjder vid Sörsjön. Det var ganska scary men riktigt kul, dock var det väldigt kallt... Åkte på en road trip med familjen + mormor och morfar. Besökte slott och åt mig proppmätt på Taxlinge, vid Norra Europas största kakbord, och Rhodos. Kollat på säsongspremiären av NCIS. Gråtit till andra avsnittet av NCIS. Haft samprov och fysikprov... Ah just det! Jag har också fått uppleva känslan av att ha en livs levande varg på tomten. Hejdå!
 
stina
  
 
 

Kommentarer
Postat av: kristina

så sjukt de där med vargen xD

Svar: jag vet!
Stina Dahlqvist

2013-10-05 @ 19:16:22
URL: http://kristinakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0