10 september - sjuk...

                                                                                                        En random bild från China Town
Halluu! 
Jag har legat och stirrat upp i taket hela morgonen. Vad ska man göra när man är sjuk liksom? Jag sitter just nu i sängen under en filt och omringad av kuddar. Och med en kopp te brevid mig sitter jag och kollar på NCIS. Trots att det är riktigt spännande så är en frappe det enda jag kan tänka på just nu, haha. Nu ska jag återgå till min värld ett tag till, byyyye!
 
stina
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Din stackare! Krya på dig!!

Svar: Tack det ska jag!!
Stina Dahlqvist

2013-09-10 @ 15:23:41
URL: http://feliciaasj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0